Cyfrowe tsunami
Nową bronią wielkich korporacji technologicznych jest sztuczna inteligencja, która nie tylko zapełnia internet bezużytecznymi treściami, ale służy także do nadzoru i kontroli społeczeństw. Człowiek coraz bardziej staje się białkowym towarem sprzedawanym między kolejnymi korporacjami i rządami, często autorytarnymi. Jaką rolę powinna w nowym świecie odgrywać Europa? Czy uda się nam powstrzymać pochód sztucznej inteligencji, a jednocześnie korzystać z jej zalet?