Artificial Intelligence: The Digital Tsunami
What will our world look like with autonomous lethal weapons, generalised facial recognition and wholly convincing deep fakes? The documentary film shows the upheavals of the digital revolution - with all its social, psychological and political consequences as a tsunami of technological change threatens not only our democracies but humanity itself.