Digital Blackout - Could It Happen?
Our lives are now fully digital and a world without email, social media, and more recently AI, seems unimaginable. But this technology, and hence our society, is vulnerable: Undersea cables which carry data flows can be easily sabotaged, and power supplies can barely keep up with the demand from streaming and other internet traffic. Could a digital blackout happen?