Does Scrolling Make Us Stupid?
Periods of climate change in the past have caused mass extinctions. But they have also led to the emergence of new complex life forms. Understanding these historic shifts in our Earth’s climate may offer insights into the ecological challenges and environmental imbalances we are currently facing.