Islamul în Rusia25 min
La 16 octombrie 2020, Samuel Paty, profesor de istorie la colegiul Conflans Sainte-Honorine, a fost decapitat pentru că a arătat la cursurile sale caricaturi cu profetul Mahomed. Ucigașul său, un tânăr cecen născut în Rusia, primise statutul de refugiat în Franța, prin părinții săi.