Rosyjscy muzułmanie25 min
16 października 2020 r. w podparyskim Conflans Sainte-Honorine miała miejsce przerażająca zbrodnia. Nauczycielowi historii odcięto głowę za pokazywanie na zajęciach karykatur Mahometa. Jego mordercą był młody Czeczen urodzony w Rosji, któremu nadano status uchodźcy we Francji. Reportaż.