Austria zakazuje smartfonów w szkołach
Austria wprowadziła ogólnokrajowy zakaz używania w szkołach smartfonów, tabletów i smartwatchy. Większość placówek już wcześniej wprowadziła swoje własne ograniczenia, dlatego wielu nauczycieli uważa, że ten przepis powinien być głównie sygnałem dla rodziców, którzy często przyczyniają się do łamania ustalonych zasad, by mieć możliwość stałego kontaktu ze swoimi dziećmi.