Prompt
Prompt to sztuczna inteligencja z naturalną tendencją do ekstrapolacji. Odkąd psy zostały oficjalnie uznane za najlepszego otwarzysza człowieka, ich sytuacja znacznie się poprawiła. Psi przyjaciele stali się liderami ludzkości i nic z tym nie mozna zrobić.