Prompt (1/10)
Prompt to sztuczna inteligencja z naturalną tendencją do ekstrapolacji. Jeśli potrzebne są wakacje, może nawet przekształcić się w biuro podróży, aby zasugerować idealną destynację i uzupełnić nasze niedobory witaminy D.