Jak wychodować kotleta4 min
Czy możliwe jest wyhodowanie mięsa w laboratorium, bez zabijania zwierząt, tak, jak hoduje się rośliny w doniczkach? Nathanaël marzy o odcinaniu kotletów z pojemników na swoim parapecie tak, jak zbiera się zioła. Okazuje się jednak, że wytwarzanie mięsa jest bardziej skomplikowane niż nam się wydaje. Kto to uświadomi Nathanaëlowi? Jak zwykle – profesor Mądrala!