How To Die Clever
It is possible to grow meat in a lab without killing cows, like growing a plant in a pot. Now, Nathanaël dreams of harvesting his steaks along his window sill. But turns out growing meat is more complicated than we think. Who’s here to crush Nathanaël’s dreams? Professor Moustache, of course!