Czy sztuczna inteligencja ma świadomość?4 min
Nieodłącznym uczuciem towarzyszącym rozwojowi sztucznej inteligencji jest strach przed tym, że uzyska ona świadomość i uniezależni się od ludzi. Ale naukowcy uspokajają, że do uzyskania świadomości porównywalnej z naszą, niezbędny jest tzw. zdrowy rozsądek. A żeby go mieć, konieczne jest posiadanie śmiertelnego ciała.