Music Queer
Pod koniec lat 70. ten przebój rozbrzmiewał w klubach gejowskich San Francisco. Androgyniczny głos Sylvester uczynił z „You Make Me Feel (Mighty Real)” hymn disco, afirmacji homoseksualnej tożsamości i queerowej widoczności.