Battle (1/8)
Saint-Denis, największe miasto na Reunionie. Karla jest zdecydowana, by wrócić do breakdance’u po trzyletniej przerwie. Matka dziewczyny sprzeciwia się temu pomysłowi, jej ojciec wspiera ją z Paryża. Karla postanawia dołączyć do Ultimatum Crew. By ich przekonać o swoich umiejętnościach, musi pokonać Marco, przywódcę grupy.