Battle (4/8)
Ekipa jest na skraju rozpadu. Karla, rozczarowana swoim występem na pokazowej bitwie, przestaje trenować. Yanis, nielegalny imigrant, boi się policji. Trener zwołuje tancerzy na arenę Ron Kok, miejsce walk kogutów. W trakcie tego specjalnego treningu Karla uczy się, jak wykorzystać swój gniew w tańcu.