B-Girl
Karla ucieka przed ciągłymi kłótniami rodziców. Lorna proponuje ekipie sesję medytacyjną, by wyrwać ich z kreatywnej blokady. Grupa musi odpowiedzieć sobie na pytanie, co znaczy być tancerzem.