B-Girl
Nadszedł wielki dzień – pierwszy etap turnieju North Kingz. Karla przygotowuje się do turnieju, gdy odkrywa, kto jest gościem honorowym, słynny MC Gayar, ojciec dziesczyny, która nie widziała go od 10 lat.