Battles (3/8)
Karla jedzie na pierwszą bitwę w towarzystwie matki. To pokazowe starcie z Mighty Crew, głównymi rywalami ekipy dziewczyny. Za kulisami rośnie napięcie – Lorna wymyśla nowe figury, Marco podrywa Karlę, trener ma ogromne oczekiwania. Czy Karla zatańczy tak, jak to sobie zaplanowała?