Battle (2/8)
Karla okłamuje matkę, by pójść na pierwszy trening. Stawka jest wysoka, trener szuka tancerki, która wystąpi na Nortz Kingz, breakdance’owej bitwie, w której wystąpią najlepsze ekipy z wyspy. Karla, która zapomniała podstaw breaku, ćwiczy bez wytchnienia. Najtrudniejsze zadanie – zyskać zaufanie grupy.