Battle (2/8)
Karla își minte mama pentru a merge la primul antrenament. Miza e mare, deoarece antrenorul are nevoie de o dansatoare care să participe peste șase săptămâni la North Kingz, un concurs pentru cei mai buni dansatori din Oceanul Indian. B-girl a uitat elementele de bază și trebuie să muncească din greu. Totuși, cea mai complicată coregrafie rămâne salutul grupului.