Battle (1/8)
Saint-Denis in la Réunion. 17-year-old Karla is determined to take up breakdancing again after 3 years off due to mental health issues. Her mother isn’t keen, but her father encourages her from afar in Paris, to join Ultimate Crew. Her first task is to convince them to let her in.