Ukraina: Obwód zakarpacki26 min
Jest w Ukrainie miasto, do którego nigdy nie doleciały rosyjskie bomby. To Użhorod, miasto położone w najbardziej na zachód wysuniętym punkcie kraju, stolica obwodu zakarpackiego, który graniczy z Polską, Słowacją, Węgrami i Rumunią. Co tamtejsza ludność myśli o konflikcie?