Ukraine: 1,000 Kilometres from the Front26 min
In Ukraine, one town has never been hit by Russian bombing: Uzhhorod, at the westernmost point of the country, capital of the Transcarpathian region bordering Poland, Slovakia, Hungary and Romania.