Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Są byłymi członkami ZSRR i bezpośrednimi sąsiadami Rosji. Łotwa, Litwa i Estonia postrzegają agresję Putina na Ukrainę jako zagrożenie dla własnego bezpieczeństwa. Przyglądamy się ich sytuacji, badamy historię, kulturę i modele ekonomiczne, a także rozważamy możliwe scenariusze dalszych relacji z kłopotliwym sąsiadem.