Życiodajna gleba
Bioróżnorodność jest nie tylko niezbędna dla zachowania równowagi w środowisku, lecz także dopieszcza nasze kubki smakowe. W Alzacji odwiedzamy winiarza, który w celu podtrzymywania bioróżnorodności i unikania pestycydów miesza kilka odmian winorośli na jednej działce. Na południu Włoch spotykamy się z Mario, który dba o równowagę w swoim gospodarstwie polegając na koegzystencji roślin i zwierząt.