Psycho
Każdy i każda z nas boi się samotności. Przyzwyczajenia i lęk przed nieznanym odwodzą nas od zmian nawet wtedy, gdy są one konieczne dla naszej równowagi. To dlatego rozstania są takie trudne. Towarzyszący im ból jest niemal fizyczny i potrafi trwać latami, a dotyczy obu stron. Poznajemy trzy historie rozstań i analizujemy, co dzieje się w mózgu w czasie separacji. Przyglądamy się też poszczególnym etapom porozstaniowym.