Psyche
A few months after breaking up with her boyfriend, Trang became plagued by doubt over whether she did the right thing. Marisoa was abandoned by her son's father during her pregnancy, and the pain of not knowing why stayed with her for years. Toralf was powerless to stop one of his best friends from drifting away from him.