Psycho
Czy można za bardzo kochać swoje dziecko? Czy mamy prawo żałować, że zdecydowaliśmy się na potomstwo? Czy zawsze powielamy to, czego sami doświadczyliśmy w dzieciństwie? Kultura obłożyła rodzicielstwo warstwami mitów i tematów tabu. Czas się ich pozbyć i porozmawiać o tym bez filtra.