Czy możemy przywrócić mamuty?25 min
Odmieranie jako odwrócenie wymierania? Brzmi jak szaleństwo, ale nie dla naukowców. Otóż w laboratoriach i wśród tęgich głów toczą się debaty o tym, czy można odtworzyć populacje gołębi wędrownych, a nawet mamutów. Tylko po co?