ARTJACKING (10/10)
Najsłynniejsza fajka świata – „Zdradliwość obrazów” – czyli sztuka dla niepalących René Magritte'a z humorem otworzyła drogę dla wszelkich interpretacji. Dla kolektywu Présence Panchounette ta fajka to też nie jest fellatio, dla Mariny Fabre – nie kobieta, a dla Nancy Fouts – nie mężczyzna. To co w końcu?