ARTJACKING (10/10)
A pipe which is not a pipe but the representation of a pipe: that's how Magritte humorously paved the way for the many subsequent interpretations of his famous piece. Présence Panchounette, Marina Fabre and Valentine Dervaux, and Nancy Fouts have all made their own versions of the iconic work.