Moralność autonomicznych samochodów6 min
Znacie dylemat tramwajowy? Jego główne pytanie to: czy wolał.a.byś zabić jedną osobę czy pięć? Większość ludzi nie zadaje sobie takich pytań na co dzień, ale może warto sobie o nich przypomnieć w dobie autonomicznych samochodów? Na jakiej podstawie będą one podejmowały decyzje?