Dlaczego chcemy, żeby nas lubiano?
To jak jedzenie, picie i seks - jedna z najbardziej podstawowych potrzeb naszego gatunku: wszyscy chcemy być popularni, lubiani przez innych ludzi, a czasem nawet czczeni. Ale dlaczego tak jest? Co sprawia, że niektórzy ludzie są popularni, a inni nie? I co się dzieje, gdy wszyscy nas lubią - czy to naprawdę jest dla nas dobre?