Corita Kent: popowa zakonnica6 min
„Stop bombardowaniu”, „Make love, not war” – te optymistyczne slogany i pacyfistyczne nawoływania wcale nie są dziełem antymilitarystów. Powstały jako kolorowe i popowe sitodruki w Kalifornii w latach 60. i większość z nas kojarzy je z hipisami. Ale w rzeczywistości jest to dzieło pewnej zakonnicy.