Art of Gaming
Specyfika gier wideo w porównaniu z innymi formami sztuki, to umiejętność integracji instrukcji w grę. Tutoriale mają za zadanie wskazać nam zasady gry. Niektóre z nich to prawdziwe perełki – inne niespecjalnie. Przejrzymy dziś kilka z nich: Spelunky (2008), Warcraft III: Regin of Chaos (2002), Far Cry Primal (2016), Fallout 3 (2008) i Far Cry 3: Blodd Dragon (2013)