Art of Gaming
Dziś zajmiemy się walką w grach i nie tylko. Dojdzie do rękoczynów! Jak w grze poczuć cios przeciwnika? Czy można przenieść do komputera realne walki? I jakie znaczenie w sztuce ma ruch? Sprawdzamy na przykładach: Johann Sebastian Joust (2013), Street Fighter II (1992) Nidhogg (2014) i MadWorld (2009).