Art of Gaming
Przy grach wideo coraz częściej mówi się o scenarzystach, kamerach, filmowaniu, aktorach… Dlaczego gry czerpią z kinematografii? I czym jest „motion capture”? Sprawdzamy na przykładach Life is strange (2015), Hellblade (2017), Beyond: Two souls (2013) i Call of Duty: infinite Warfare (2016).