Art of Gaming
Fifę znają chyba wszyscy. To jeden z najlepiej sprzedających się produktów kultury. Ale czemu ludzie grają w piłkę lub tenisa na konsoli, zamiast naprawdę się poruszać? Przyglądamy się kilku grom sportowym: Dino Dini’s Kick of Revival (2016), NBA2K18 (2017), Fifa 18 (2017), Top spin 4 (2011) i World Cup Italia ’90 (1989)