Plastik Funk
With over 100 million streams and the support of heavyweights like David Guetta and Don Diablo- not to mention appearances at some of the world's biggest festivals- Plastik Funk has already made waves on the international scene. Last year, he celebrated summer on the Open Air Floor with his hits ‘Groove Tonight’, 'Sideways' and ‘Sweet Harmony’. For the 2025 edition of the festival, he's got more tricks up his sleeve.