Live From the Halle am Berghain: Day Two
As techno label Ostgut Ton turns 16, ARTE Concert is livestreaming three gigs exclusively from the Halle am Berghain. On this second night, the party continues in the old boiler room. Six DJ sets will blend a variety of rhythms and styles.