Marcel Dettmann X DJ Stingray 313
Two techno legends come together to perform a B2B set built on a deep common understanding: Berghain resident Marcel Dettmann brings together old and new musical forms and Detroit born DJ Stingray is an authority on futuristic sounds, which he calls cyborg beats.