Elvenking
Founded in 1997, Italian band Elvenking has forged a style that blends heavy metal, folk, rock and classical music. This unique sound combined with a skill for storytelling has won them fans all over the world. At Summer Breeze 2025, they delivered a show full of energy, magic and passionate anthems.