Wind Rose
Wind Rose from Pisa skilfully blend power metal with fantasy-inspired themes. Known for their catchy anthems such as ‘Diggy Diggy Hole’ and their powerful choruses, this group of Italians take the Summer Breeze audience on a whimsical musical adventure.