Royal Republic
Royal Republic from Malmö always manage to captivate audiences with their blend of rock, garage punk and self-deprecating humour. With a winning combo of catchy tunes and memorable shows, these Swedes have won legions of fans around the world. Summer Breeze is no exception to the rule: A wild show where dancing is guaranteed.