Agnostic Front
Despite being founded back in 1980, Agnostic Front remains at the forefront of hardcore punk. With bursts of energy, socially conscious lyrics, and spectacular shows, the band defends its vision of metal that is as aggressive as it is authentic. They deliver on that promise with this memorable evening on the Summer Breeze stage.