Agnostic Front
Agnostic Front z Nowego Jorku są pionierami hardcore punka od 1980 r. i do dziś należą do najważniejszych zespołów gatunku. Znani ze swojej bezkompromisowej energii, tekstów krytycznych wobec społeczeństwa i porywających koncertów zapewniają na Summer Breeze 2025 występ pełen mocy, pasji i autentycznej punkowej postawy.