The Linda Lindas
Na scenie Zanzibar festiwalu Cabaret Vert The Linda Lindas rozgrzewają atmosferę swoim punkrockiem z krążka "No Obligation". Zespół sprawdził się jako support Green Day na Coachelli oraz podczas trasy koncertowej po Stanach Zjednoczonych. Teraz zamierza poruszyć festiwal Cabaret Vert!