Amyl and the Sniffers
Mistrzowska lekcja punk rocka i wybuchowa konfrontacja z "Cartoon Darkness", trzecim studyjnym albumem Australijczyków z Amyl and the Sniffers. W centrum tego huraganu znajduje się Amy Taylor: platynowa blondynka, chrapliwy głos, magnetyczna aparycja. Jej teksty, oscylujące między feministyczną wściekłością a czystą euforią, to ciosy niesione przez punk rock.