Sex Pistols & Frank Carter
Ten koncert na festiwalu Hellfest zapisał się w historii ostrego grania! Frank Carter i Sexpistols łączą na scenie energię kontrkultury lat 70. z nowym brzmieniem. Punkowy duch pozostaje niezmienny, a ich show jednoczy pokolenia i po raz kolejny potwierdza - punk nie umarł!