Destruction
Niemiecka legenda thrash metalu, zespół Destruction, miał i wciąż ma olbrzymi wpływ na międzynarodową scenę metalową. Dzięki bezkompromisowym, szybkim riffom, mocnemu wokalowi i intensywnej ekspresji scenicznej są uważani za absolutną instytucję w swoim gatunku. Podczas festiwalu Summer Breeze 2025 prezentują mocny występ, który z pewnością zachwyci fanów mocnych brzmień.